happy?mami

happy?mami

Szabad óra

2015. május 22. - pporsi

Volt szabad hétvége... volt szabad nap.... volt szabad este.... VOLT!!!! És most mi van????? Két szoptatás közt pár szabad óra. Szánalmas....

És, hogy mivel töltöttem???? Még szánalmasabb....

Mivel a gyerek egy picit hamarabb jött, így át kellett mennem a szomszédos városba, pár dolgot még elintézni a munkám felfüggesztése ügyében. Tehát, délben gyorsan megebédeltem és sűrű imákat mormoltam, hogy a kis szutymó addig aludjon, míg letolom a kaját a torkomon. Ezt rendes gyerek módjára ki is várta és csak utána kezdte fejhangon üvölteni, az ,,add ide a didit" nótát. Majd pitty-putty eltelt az a kb. 45 perc, ami alatt betermelte az ő 170 grammos ebéd adagját. Gyorsan az apja kezébe nyomtam a gyereket azzal az instrukcióval, hogy tartsa függőbe, ne billegtesse mert kiborul belőle a kaja, de egyébként meg be van szarva! Gyorsan felöltöztem és azzal a lendülettel kipenderültem a házból, nehogy elvesztegessek egy percet is a jól megérdemelt, következő csöcsölésig tartó szabadságomból. A szomszéd városba vezető alig 20 perces autóutat pedig azzal töltöttem, hogy a rádióállomások között kattintgattam eszeveszett sebességgel, hogy valahol kifogjak valami jó számot és torkomszakadtából tudjak ordítani kicsit. Miután elintéztem a ,,munkás" dolgomat és bezsebeltem a de jól nézel ki, nem is látszik, hogy szültél bókokat és megválaszoltam a jó baba-e és az alszik-e éjszaka jolly joker kérdéseket, hova is mehettem volna???? Neeeem, nem a fodrászhoz, kozmetikushoz, barátnővel kávézni -bár nekem nincs olyan, aki munkaidőben ne dolgozna-, haverokkal sörözni, fagyizni...... hanem... a szaros TESCO-ba, visszacserélni a gyereknek vett cipőt, mert persze kicsi lett a lábára. De még mindig egyszerűbb volt nélküle megvenni és kockáztatni ezt a túrát, mint vele.

Na, miután ezt végigjártam és visszaültem az autómba, ránéztem az órára és láttam, hogy el is telt a szabadidőm. Már lelki szemeim előtt láttam, hogy lassan ébredezik és kezd szimatolni a kis szaros. Szóval vettem egy nagy levegőt és elindultam hazafele. Útközben a városban láttam a gondtalan fiatalságot és eszembe jutott, az én még valaha volt gondtalan életem, valamint az, hogy de jó lenne egy szál cigi, meg egy hideg sör. Aztán rájöttem, hogy bilibe lóg a kezem....

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://happymami.blog.hu/api/trackback/id/tr987480812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása