happy?mami

happy?mami

Kismama téma

2015. március 27. - pporsi

Miről lehet beszélgetni egy nagyon terhes nővel? Az egyetlen téma, a SZÜLÉS!!!!

No, nem a sajátod! Nem a minden fórumon olvasható és jó előre elkészítendő szülési tervedről -bármit is jelentsen-, vagy a félelmeidről, szorongásaidról, kérdéseidről. Az ugyanis senkit nem érdekel!!!!! Ellenben minden nő kényszert érez arra, hogy megossza veled a saját szülésének/szüléseinek élménydús storyát.

Egy vidéki kisvárosban lakom, ahol nagyjából mindenki ismer mindenkit. Így aztán lépten-nyomon leszólítanak, megállítanak és felteszik a nagy kérdést: Hogy vagy? Na, ez az a kérdés, aminek a válaszára már a kutya nem kíváncsi. Viszont innentől kezdve tuti, hogy nem tudod elintézni azt a teendőt, amiért kitetted a lábad az irodából, lakásból, a biztonságot jelentő óvóhelyről. Elindul a szüléslavina!!!! Én nem tudom, hogy ez valamiféle genetikai beidegződés, vagy mi? De ennyi kálváriát végighallgatni.....mindenkinek volt valami problémája, kínja, baja. Nekem is, csak arra nem kíváncsi senki. Én már az egész városba ujjal mutogatva tudnék végigmenni. Ismerem mindenki vaginamonológját a boltostól, a hivatalnokokig, a zöldségestől, a bölcsis nénikig, a szülőtársaktól, az ügyfelekig.

Aztán vannak a nagyon együtt érző férfiak. Azok elmesélik a feleségük, lányuk, szomszédasszonyuk szülését. Szóval terhesként férfitársaságban sem jobb. Valamelyik nap a férjem jött haza, valami furcsa kifejezéssel a fején és elkezdte mondani, hogy nagyon sajnál, mert ez borzasztó, hogy mit kell nekem átélni. Már őt is megállítják a munkahelyén és mesélik el neki is a szülés történteket.

De most őszintén? Kit érdekel? Előrébb vagyok én az ő nyomorukkal? Abból van nekem is bőven! Könnyebb lesz? Át tudom majd teleportálni a fájdalmam egy részét? Vagy okulok belőle? Ha ők elviselték, akkor én is? Hát ÉN VAGYOK az egyetlen aki ebből a buliból nem szállhatok ki!!!! A szülőszobából pedig, rajtam kívül mindenki kimehet!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://happymami.blog.hu/api/trackback/id/tr17308874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MinekSzültAzIlyen? 2015.04.09. 11:52:59

Jaj, ezt én is nagyon utáltam. Nálunk a kedvenc kezdőmondat az volt, hogy "Egyben vagy még?". A legrosszabb az volt, hogy alapban paráztam a szüléstől (ki az az őrült, aki nem?), erre megkaptam az összes szülőcsatornában elakadt, fogós, vákuumos, ájulós, oxigénhiányos horror szülős sztorit, aztán lezárták azzal, hogy ne aggódj, veled tuti nem így lesz. Kösz b*zdmeg..

pporsi 2015.04.10. 08:25:38

@MinekSzültAzIlyen?: -))))) Igen, de ha jól olvastam neked tényleg szerencséd volt. Látod, látod.... mégiscsak igazuk lett.-)))))) Tudnak valamit ezek a népek!-))))))))
süti beállítások módosítása