happy?mami

happy?mami

Hétköznapok

2015. május 08. - pporsi

Lassan telnek a napok, vagy pont, hogy rohadt gyorsan??? Elkezdődtek a hétköznapok. Még annyi segítségem van, hogy reggel a gyereket anyukám eldobja a bölcsibe, mert egyenlőre a logisztika okozza a legnagyobb kihívást. A kicsi még fel sem ébredt, mire a nagyot már be kéne lökni a bölcsibe. Mire az egyik elmegy, kel a másik. Szoptatás, fejés, szaros pelenka.....és ezek végtelen kombója.

Ehhez jön még a házimunka:

 

 

1. Csupán két napom ment el azzal, hogy a nyári ruháinkat elővettem a dobozokból és a télieket meg elpakoltam. Tettem ezt azért, mert egy napra beköszöntött a ,,kánikula". A férjemnek meg nem volt elől egy rohadt rövidnadrágja sem. Na, mostmár kész és a dobozok is a helyükön a gardrobban. Nagy örömömre pedig konstatáltam, hogy milyen f...sza ruhákat vettem magamnak tavaly nyáron. Úgy bontogattam ki a dobozokat, mint karácsonykor a gyerekek az ajándékokat. Jééé, .... ezt is elfelejtettem, jé..., erre sem emlékeztem... felkiáltásokkal. Aztán persze rögtön leolvadt a vigyor a fejemről mikor leesett, hogy, ja én azért vagyok itthon munkaidőben, mert 2 hete kijött belőlem egy gyerek. Ja, és az összes szupcsi ruhámat nézegethetem, mert baromira nem jön fel rám semmi.... Szóval a remény hal meg utoljára felkiáltással, szépen behajtogattam a helyükre a rongyaimat és várom, hogy összébbmenjek. Igazából a természetre kell, hogy hagyatkozzak, mert a terhesség alatti tornának és a táplálkozásra való odafigyelésnek, no meg annak köszönhetően, hogy a gyerek nem keveset szopik, 2-3 kiló maradt rajtam. Ettől függetlenül, a kiszélesedett csípőmnek köszönhetően egy rohadt nadrágot sem tudok összegombolni magamon. Ezt pedig csak az idő oldja meg. Bármit is mondjon Rubint Réka!!! 

2. Terhesruhák elpakolása. Azaz ledobni a Taigetoszról, felégetni, sóval behinteni, benzint rá, vagy akármi, csak többet az életbe ne lássam őket!!!!

3. Átszelektálni, azt a több kupacnyi promóciós szemetet, amit a terhesség alatt, illetve a kórházban vágnak az emberhez. Feltűnt már valakinek, hogy a mini adag sudocremen és a mecsek baby teán kívül csak takarítószerekkel és öblítő mintákkal van teli??? Már az állam is csak a takarításra, fertőtlenítésre, mosásra ösztökél minket. Mintha nem tudnánk, hogy mi a bánattal fognak telni a következő hónapok/évek.

4. Mosás/vasalás. Na, ennek nem látom a végét.... olyan nagyon utálok vasalni!!!!! Az egyik legutálatosabb házimunkák egyike. Aki kitalálta, azzal csináltatnám egész nap. Persze vasalás közbe már néztem a mosdóban áztatott és a kis Szutymó által teleböfögött textil pelenkákat, rugikat..... ott a következő adag.....Csóró kölyök nem tudja hol az elég. Egyenlőre egy dolog miatt halljuk a hangját, ha éhes. Na, akkor bír ám ordítani! 2 hetesen általában 100 gramm fölött eszik 3 óránként. Ennek persze az az eredménye, hogy minden szopi után egy órát függőlegesen tartjuk, nehogy kiboruljon belőle. De persze, kiborul!!!! Nem bukósnak mondanám, hanem inkább mohónak. Csak a fölösleget dobja vissza. Na, és persze a méregzöld, megemésztetlen anyatejes kakát.

 

 

És mi a napom fénypontja???? Az esti 1, azaz 1 jól megérdemelt söröm. Egy bajom van vele. Baromira be kell osztani.....nagyon hamar elfogy.... és különben is, mire mindenki megfürdik este, már mi is alig állunk a lábunkon és mi is húzunk mihamarabb aludni, addig amíg lehet!!!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://happymami.blog.hu/api/trackback/id/tr747438776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása