happy?mami

happy?mami

Nyilvános szoptatás

2015. május 26. - pporsi

Én sem tudok szó nélkül elmenni a téma mellett... a csapból is ez folyik!! Ha valaki esetleg nem tudná, kizavartak egy anyukát a Mekiből, mert elkezdte szoptatni a gyerekét. Na, ez a story!!!

9015_baba2.jpg

Alapvetően az a véleményem, hogy mindenki úgy csinál magából hülyét, -ha természetes, ha nem- ahogy neki tetszik. Én leszarom! Ha ő szoptatni akar, szoptasson. Felőlem kidobhatja a csecsét a pláza, a meki, vagy a Fővárosi Nagycirkusz közepén is. Én igazából ezt a szervezkedést nem értem! Valakit ért egy atrocitás, erre a sok harci-manci bevonul a Mekibe szoptatni. Csóró kommunikációs igazgató/szóvivő, vagy mit tudom én, ki nyerte meg magának a feladatot, meg tipegett egyik lábáról a másikra. Látszott, hogy a víz is folyik a bugyijából!!! Gondolta magába: Most kellene valami okosat mondjak, különben jön a csöcsök támadása! Közben meg szidta az IQ betyár biztonsági őrt, hogy Kösz, b....zd meg Józsi!!! Na, ezért vagy TE a biztonsági őr havi 60.000 ért! Mert jobb nem volt!  Na, ilyenkor elgondolkozom ezeken az agyhalottakon, hogy ugyan milyen ész vezérli mikor odamegy, hogy Dik, hát ez meg mit csinál??? Hát itt én vagyok a Jani, az illetékes! Majd én jól megmondom neki!! Hatalmam van!! Vagy mi????? Engem, még ha zavar is, inkább én megyek arrébb. Hát látszik, hogy anyukának tök jó! Ha engem zavar, én megyek arrébb. Kedvenc témám egyébként ezek az agyoniskolázottak. Csak ilyeneket lehet találni például a barkácsáruházakban. Ül a sok unott képű, együgyű ,,eladó" a vevőszolgálatnál és várja, hogy lejárjon a munkaideje. És az Istenért nem érti, hogy ő, 45 évesen miért ezt csinálja a havi minimálbérért, mikor a 25 éves öltönyös manager, tripla annyiért cseszegeti egész nap. Hát, komám ezért! Mert fél órát állok veled szemben (egyedül, ,,SORBA") mire méltóztatsz megkérdezni, hogy mit akarok.

Na, és akkor ott voltak még a habzó szájú, hülyébbnél, hülyébb indokokat felsoroló anyukák, hogy miért is kell bárhol megszoptatni a gyereket. Jelzem, azoknak a gyerekeknek a 2/3-ának nyugodtan ki lehetett volna kérni a happy meal menüt, de úgy, hogy ahhoz már ők választják ki a figurát!

Aztán jött okos anyuka, hogy...

  1. nem lehet kiszámolni mikor éhezik meg a gyerek! ÓÓÓÓÓ, ugyan már..... én a második kölykömet szoptatom! Innen üzenem, nagyjából be lehet lőni! Bár tudom, Pesten jobban telik az idő, mint a Bermuda háromszögben, de itt vidéken ki tudjuk számolni! Én például a hétvégén otthagytam a családdal a helyi rendezvényt, mert kitelt a gyerek ideje és meg kellett szoptassam. És láss csodát!!! A nagy is megértette, hogy hazamegyünk, mert Lenyókának ennie kell! És kész! Itt azért -egészséges esetben- nem évekig tartó időszakról van szó. És akinek gyereke van, az vegye tudomásul, hogy megváltozik az élete! Igenis, kell a gyerekhez alkalmazkodni. Nem hiszem el, hogy a gyereknek jó szopizni a Mekibe, a pláza padján, vagy mit tudom én, mintsem otthon csöndbe, anyával összebújva! Ugyanis legfeljebb 4-6 hónapról van szó, mert a hozzátáplálással sok minden megoldódik. Akkor már egy kicsit szabadabb a szülő is. Annyit ki lehet bírni.
  2. Aztán jött a következő, hogy lehet szomjas. Akkor lehet neki vizet adni! Természetesen nem a pár hetes gyerekről van szó, de szerintem az elején minden anyuka örül, hogy lik van a fenekén - a sok tennivaló között- és nem pedig a városban tipereg fél napokat, hogy meg kelljen szoptatni. Amikor muszáj valahova elmenni, azt gyorsan elintézem és már megyek is haza.
  3. És jött a kedvencem: ez természetes dolog! A sz....rás is!!!! Mégsem intézem a Meki közepén!!! Én is jártam már úgy, hogy szoptatnom kellett az autóba, parkolóba, de nem egy étterembe! 9 hónapos volt a gyerek, mikor először elmentünk vacsorázni, mert akkor hagyta abba a szopit és tudta anyukám elvállalni, hogy ott aludjon. És kibírtuk! És most is ki fogjuk. Otthon is lehet bulizni, társasági életet élni. Nálunk tegnap 15-en voltak és nagyon jó volt. Jobb mint, egy étterembe ülni! És senkit nem traktáltam a csöcsömmel.

Nálam azért már az kicsapja a biztosítékot, mikor a több éves gyereket szoptatja valaki. Ráadásul nyilvánosan. Annak azért már lehet kaját adni, inni adni, meg akármit. Az már csak a kötődésről szól! Azt meg mindenki intézze otthon. De nyilván, ha ilyet látok, akkor sem zavarom el a p...csába, de tuti felvonom a szemöldököm és jól megjegyzem -MAGAMBA-, hogy hülyékből mindig túlkínálat van! És odébb megyek!

Ja, és még egy adalék. Anyuka felháborodik azon, hogy őt kizavarják, én meg azon, hogy a pár hónapos gyerekét a Mekis kajával ,,tömi". Mert anyukát sem a fitness teremben, vagy a baba-mama tornán, esetleg a bio piacon kapták el. Ez is elgondolkodtató. Nem vagyok én a fene nagy egészséges életmód híve és álszenteskedni sem akarok, de tőlem Mr. McDonald's már rég csődbe ment volna! Ilyen szutyok kajával én tuti nem mérgezem magam, a szoptatós gyerekemet meg pláne. De ha anyuka ugye nem tud meglenni a dupla Bic Mac menü nélkül.... És hogy nem megy át a gyerekbe??? Ohhh, dehogynem. Valamelyik délbe sóskalevest ettem -tele van vassal, címszóval- a gyerekkel fenn voltam egész éjszaka, mert húzta a lábát. Gondolom marta a hasát. Így többet nem eszem ilyet a szoptatás alatt.... majd lesz spenót, vagy valami más. Inkább próbálkozom, mintsem mindenféle felfújt, felesleges és rossz szénhidrátot, adalékot és Isten tudja még mit tartalmazó kajákkal tömjem magam. Nem utolsó sorban pedig milyen példa ez a gyereknek is? Mert akkora gyerekeknek már példát mutatunk! Menjünk enni a Mekibe! Nem tudom, erre például gondolt a csöcshadsereg?????? Tudom, hogy itt az elvről van szó... de akkor is, nem szabad e mellett sem szó nélkül elmenni!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://happymami.blog.hu/api/trackback/id/tr657491910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása