happy?mami

happy?mami

Szutymó

2015. május 18. - pporsi

Mi, emberek vagyunk az evolúció csúcsa. Vagy nem???? Nézőpont kérdése. Mondjunk még egy olyan lényt, melynek kölyke, kicsinye olyan sokáig van a felnőtt/anya/szülő egyedre utalva, mint egy újszülött embergyerek!!! Teljesen magatehetetlen, kiszolgáltatott, kis nyálcsorgató szutymó. Még a fejét sem tudja megtartani. Ha leteszed a hátára, végtagjai teljesen irányíthatatlanul, cél nélkül keringenek kicsi teste körül, hisz nemhogy azt nem tudja hogyan fogjon vele, de azt sem, hogy az övé, hogy hozzá tartozik. Ahogy nő, a szülő pontosan tudja, hogy erre például mikor jön rá. Kicsi öklét úgy fogja forgatni és nézni, mintha az lenne a világ 8. csodája. És mikor ki-, majd újra visszakerül a látóterébe, akkor ismét. És újra, és újra. Baromi szórakoztató....

És, hogy ez honnan jutott eszembe????

Történt a minap egyik reggel, hogy a férjem felkelt és mint jó apa, pici szíve és lába, rögtön a lányok szobájába húzta. Azt látja, hogy a kisebbik a saját bukásába (hányásába) lógatja a fél arcát és természetesen édesdeden alszik. Második gyerek.... jelmondat: Ne bolygasd!!!! Ígyhát picit odébb húzta, ahol kevésbé nedves, ha eddig jó volt neki, ezt a kis időt, -míg amúgyis kel- már kibírja. Majd mikor kicsit később én is felkeltem, pici szívem nekem is a lányokhoz húzott, így én is bekukkantottam a kiságyba. Konstatáltam, hogy probléma elhárítva. Azonban valami anyai ösztöntől vezérelve -amit Isten tudja miért, nem hessegettem el- felemeltem a gyerek takaróját. És mit látok.... a gyerek hátán, a nyakáig, a félreismerhetetlen sárga jel!!! Nem, nem egy stigma... gyakorlatlan szülőknek mondom.... a félreérthetetlen, anyatejes, híg, FOS!!!!! És ugye erre mit csinál egy normális szülő.....????? Igen, szépen visszatakarom, mintha mi sem történt volna. Pedig történt!!!! Tuti. Láttam. De az ott lesz fél óra múlva is, mikor már a nagy is felkelt és követeli a reggeli kakaóját, mikor a kicsi már ordít az újabb adag kajáért, hisz az előző adag egyik fele a feje alatt, míg a másik fele a háta közepén. De legalább addig nyugodtan megihatom a reggeli kávémat......

 alszi.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://happymami.blog.hu/api/trackback/id/tr277468382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása