happy?mami

happy?mami

Murphy törvénye 2.

2015. május 12. - pporsi

Én valami nagyon rossz csillagzat alatt születtem, vagy valaki tényleg velem szórakozik odafönt!!! Innen üzenem, hogy remélem jól mulatsz faszikám!!!!

Az egész kellemesnek igérkező hétvégénket szétverte az, hogy nagyobbik Mazsolánk szomat éjszaka telerókázta az ágyát!!!! Én csak reménykedni tudtam, hogy telezabálta magát, mert úgy általában nagyon nem tudja hol a vége az evésnek. Vacsorára ugyanis betolt két virslit, a délről megmaradt sültkrumplit, pár harapás vajas zsemlét, majd lefojtásnak aszalt szilvát és áfonyát. Dundi a gyerek???? Ha engem kérdezünk igen, ha az apját, akkor fejlődésben van. Vacsi után pedig elmentünk sétálni a városba. Mi ettünk 1-1 jégkrémet, ő egy tölcsért, meg pici hűset a miénkből. Aztán persze hinta és csúzda a ,,játszin". Na, ezt vágta ki a párnájára úgy éjféltájt.... Hallottam én, hogy fenn van, meg nagyokat sóhajtozik, de mit csinál anyuka??? A kicsi édesdeden alszik, nem ordít senki, nem hív senki.... a fejemre húzom a takarót és ,,halottnak" tettetem magam. Nem hallok, nem látok, nem beszélek. Bízom a jobb soromban... hátha visszaalszik és akkor én is alhatok, amíg a kicsit -szintén a hasa, ugyebár- fel nem ébreszti. Ki gondolná??? Testvérek. Az se tudja hol az elég. 3 hetesen 100-150 gramm között szopizik, 4 óránként. Már most majdnem 1 kilot hízott. Aki nem tudná -vagyis nem otthon ülő kismama, hanem van normális élete- az baromi sok!!!! Szóval, kipakolta a fölösleget. Úgyhogy éjszaka ágyhúzás, vígasztalás. Aztán mikor kapott levegőt, közli velem, hogy: anya, mostmár sokkal jobb!!! Mondom, nagyon örülök, nekem is!!!! Ennél sokkal furcsább volt, hogy lázasnak éreztük a gyereket, viszont a két lázmérőnk közül egyik se tudta kimutatni. Ez meg, hogy a f...szba lehet??? Hát csak érzem, hogy a gyerek meleg mint az állat, de a lázmérő nem mutatja. ???????????? Másnap egész délelőtt tiszta meleg volt, lázrózsák az arcán, csillog a szeme, a lázmérő szerint meg semmi. És igen, jó a lázmérő! Egyedül a fülhőmérő mutatott némi hőemelkedést. Tehát délben kapott nurofelnt -fél adagot-, legfeljebb jobbat alszik alapon. Leszedáltuk a gyereket. Aludt is, több mint 3 órát. Majd, csatak izzadtan felébredt és kész! Meggyógyultam, jól vagyok felkiáltással itthon szívja a véremet 2 napja. Mert ugye bölcsibe azért csak nem vihetem. Hátha visszaesik..... a nemtudom mibe?! Az egyik amitől féltem az ez volt. Beteg lesz a nagy és elkapja a kicsi, akinek még jószerivel semmilyen gyógyszert nem lehet adni. De hál istennek, eddig megvédte az anyatej és semmi baja. Remélem így is marad.

És ha nem lenne elég bajom egy nembeteg, energiatúltengős gyerekkel és egy 3 hetessel itthon, akkor grátisz tegnap este közli velem, hogy anya, nekem nem kell pelus éjszakára!!! Hát,.... f...sza. Pont most. Mert ugye ne törjük le a lelkesedést, ha egyszer azt mondja nem kell neki pelus. És ugye ez mit jelent???? Ha levettük, levettük. Nincs visszaút!!!! Olyan nincs, hogy akkor ma nincs, holnap meg van. Szóval, ha nem a kicsit szoptatom éjszaka és vakarom ki a böfiből, akkor a nagyot hugyoltatom, vagy öltöztetem, mert jajjjjj, becsurgott!!!!

A lényeg a lényeg, mi az apjával nem alszuk. Jó hosszú ideig!!!!! De nagyon happy.... minden perce megérte....

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://happymami.blog.hu/api/trackback/id/tr487451776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása